رمز عبور فراموش شده DVR

ریست پسورد dvr

چگونه رمز عبور DVR دوربین مدار بسته خود را بازیابی کنم؟

گم شدن یا فراموش شدن رمز عبور یک دستگاه یا برنامه معمولاً یک آزاردهنده است. در شرایط معمولی، بازیابی رمز عبور گمشده نسبتاً آسان است. کاربر می‌تواند به سادگی روی دکمه «رمز عبور را فراموش کرده‌ام» در یک وب‌سایت یا برنامه کلیک کند یا با پشتیبانی فنی تماس بگیرد، که در آن یک ایمیل، پیامک یا تماس حاوی دستورالعمل‌هایی برای بازیابی به کاربر ارسال می‌شود. متأسفانه اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته DVR از رویکرد کاربرپسند یکسانی برای بازنشانی رمز عبور پیروی نمی‌کنند.رمز عبور فراموش شدهdvr

هنگامی که شما یا یکی از کاربران دیگر رمز عبور ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) یا ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) را فراموش یا گم کردید، به طور کامل از سیستم قفل خواهید شد. متأسفانه، در کوتاه مدت، کار زیادی نمی توانید در این مورد انجام دهید. راه‌اندازی مجدد دستگاه مشکل را برطرف نمی‌کند و حساب‌های مهمان داخلی نیز کمکی نمی‌کنند. احتمالاً برای حل این مشکل با یک مبارزه سخت روبرو خواهید شد!

رمز عبور فراموش شده DVR

یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال، مانند اکثر دستگاه های مصرف کننده دیجیتال، دارای یک سیستم مدیریت کاربر داخلی است که در رابط کاربری گنجانده شده است. در طول راه اندازی اولیه DVR خود، از شما خواسته می شود که یک نام کاربری اصلی و حساب های فرعی اضافی ایجاد کنید. اکثر رابط های گرافیکی DVR به طور خودکار تغییر رمز عبور پیش فرض را برای اهداف امنیتی آغاز می کنند. اگر نه، انتخاب را در منوی اصلی پیدا خواهید کرد. همه دستگاه‌های DVR یا سیستم‌های امنیتی دارای حساب سرپرست یا سوپرکاربر و رمز عبوری هستند که در طول فرآیند تولید تنظیم می‌شود.
رمزهای عبور پیش‌فرض برای دستگاه‌های DVR یا به‌عنوان رمز عبور متن ساده استاندارد یا شماره سریال سیستم فرمت‌بندی می‌شوند. گذرواژه‌های متن ساده برای دستگاه‌های DVR معمولاً در راهنمای کاربر دستگاه ثبت می‌شوند و یک نسخه PDF از کتابچه راهنمای کاربر به‌صورت آنلاین در وب‌سایت سازنده در دسترس خواهد بود. یک جستجوی سریع در گوگل آنچه را که نیاز دارید پیدا می کند. بسیاری از ترکیبات نام کاربری و رمز عبور پیش فرض برای دستگاه های DVR وجود دارد که رایج ترین آنها عبارتند از: admin/admin، admin/123456، admin/secure، admin/password، اما باید توجه داشت که در آخرین نسخه‌های محصولات DVR H.264 شاهد حذف تدریجی این اعتبارنامه‌های پیش‌فرض هستیم.
مانند همه گذرواژه‌های مهم لوازم خانگی، توصیه می‌کنیم که رمز عبور در یک برنامه مخزن رمز عبور ایمن ثبت شود. تعداد زیادی در دسترس هستند، اکثر آنها منبع باز و رایگان هستند. چند برنامه خوب KeePass، Password Manager و LastPass هستند. این نرم افزار از رمزهای عبور شما در یک پایگاه داده رمزگذاری شده و محافظت شده با رمز عبور محافظت می کند و پایگاه داده می تواند برای دسترسی همزمان بین کاربران مجاز به اشتراک گذاشته شود. این رویکرد ممکن است برای کسب و کار شما مفید باشد.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا کاربران رمزهای عبور را فراموش می‌کنند یا آنها را اشتباه می‌گذارند، و بهترین تمرین این است که رمز عبور پیچیده‌تری برای دستگاه DVR داشته باشیم. این امر به ویژه برای مشاغلی که نیاز به محافظت از ضبط‌های دوربین مداربسته محرمانه دارند که در دستگاه DVR نگهداری می‌شوند بسیار مهم است.

فراموشی رمز dvr

رمز عبور فراموش شده DVR

لطفاً توجه داشته باشید که دوربین مداربسته و ضبط صدا ممکن است مشمول مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها باشد.

گذرواژه های پیچیده به راحتی فراموش می شوند، اگرچه ممکن است رمز عبور را پس از چندین ماه وارد کردن هر روز یاد بگیرید. اغلب، رمزهای عبور پیچیده باید در یک مخزن رمز عبور «نوشته شوند». هرگز رمز عبور را روی تخته وایت برد یا دفترچه یادداشت ننویسید.

دلایل زیادی وجود دارد که کاربر ممکن است کاربر ادمین DVR را فراموش کند.

رمز عبور پیش فرض دستگاه DVR چیست؟

تقریباً برای تمام اقدامات سیستم DVR، مانند پیکربندی فید زنده، راه‌اندازی مجدد/خاموش کردن دستگاه، و قفل کردن رابط کاربری، رمز عبور مدیریت مورد نیاز است. اکثر ضبط‌کننده‌ها، به‌طور پیش‌فرض، دارای دو حساب کاربری به‌صورت استاندارد هستند: این حساب‌های مدیریت و حساب مهمان.

حساب سرپرست این اختیار را دارد که پارامترها را برای اکثر عملکردهای سیستم اضافه، حذف یا پیکربندی مجدد کند. حساب مهمان معمولاً رمز عبور ندارد و عملکرد بسیار محدودی دارد. معمولاً این حساب فقط می‌تواند یک فید ویدیوی زنده دوربین مداربسته یا دوربین‌های انتخابی را روی صفحه نمایش مشاهده کند.

پنل عقب DVR و اتصالات
در طول راه اندازی اولیه، ممکن است از شما خواسته شده باشد که حساب پیش فرض مدیریت را تغییر دهید یا یک رمز عبور جدید برای ورود ایجاد کنید. اگر از شما خواسته نشد، همچنان بهترین تمرین این است که حساب مدیریت پیش فرض را تغییر دهید. اگر شخصی DVR شما را دزدیده باشد، با یک جستجوی آنلاین سریع، اعتبار پیش فرض را در کوتاه ترین زمان به او می دهد و به طور بالقوه امکان دسترسی به DVR را با سلطنت رایگان به تمام فیلم ها می دهد!

توصیه می کنیم که کاربران جدید از راه دور یا محلی را به دستگاه خود اضافه کنید و تعداد کاربران موجود در هر دستگاه متفاوت است. حداقل معمولاً 5 کاربر و حداکثر 30 کاربر است و شما می توانید به هر کاربر برای عملکردهای مختلف روی DVR مجوز بدهید. استفاده از حساب مدیریت پس از تکمیل مراحل اولیه راه اندازی کاربر توصیه نمی شود. هر فرد مسئول DVR باید اعتبار ورود به سیستم شخصی خود را داشته باشد و جزئیات حساب مدیر باید در یک برنامه رمز عبور یا بهتر است در یک گاوصندوق ذخیره شود.

اگر در ابتدای راه‌اندازی DVR رمز عبور سرپرست را تغییر نداده‌اید، ممکن است خوش شانس باشید. دفترچه راهنمای کاربر را بررسی کنید و دستورالعمل های مربوط به رمز عبور پیش فرض را جستجو کنید. از طرف دیگر،  وب سایت ریست پس دارای یک لیست مختصر از رمزهای عبور پیش فرض DVR است. فقط باید برند، ساخت و مدل را بدانید، رمز عبور را پیدا کنید و سپس اطلاعات ورود را وارد کنید.

اگر رمز عبور پیش‌فرض را تغییر داده‌اید و هیچ کاربر دیگری نمی‌تواند وارد سیستم شود و مشکل را برطرف کند، تقریباً در همه شرایط باید با انجام بازنشانی کارخانه، رمز عبور را بازنشانی کنید. پیچیدگی این کار با مدل DVR مربوطه متفاوت است

چگونه می توانم رمز عبور DVR خود را تغییر دهم؟

اگر نیاز به تنظیم مجدد یا ایجاد رمز عبور جدید در DVR دارید، برخی ملاحظات اضافی مورد نیاز است. اولین قدم این است که برای درخواست بازنشانی رمز عبور و پشتیبانی فنی بیشتر با فروشنده یا تامین کننده خود تماس بگیرید یا ایمیل بزنید. اگر دستگاه DVR همچنان تحت پوشش ضمانت سازنده است، یا اگر قرارداد پشتیبانی اضافی پرداخت می‌کنید، با افراد آن‌ها تماس بگیرید یا ایمیل بزنید تا رمز عبور شما را بازنشانی کنند و به حالت پیش‌فرض کارخانه برگردند.

در بیشتر موارد به شماره سریال DVR نیاز دارید. این روی یک برچسب در پشت دستگاه DVR قرار دارد. شماره سریال برای هر دستگاه منحصر به فرد است. اطلاعات را به آدرس ایمیل سازنده ارسال کنید و آنها می توانند یک کد هش منحصر به فرد برای باز کردن قفل DVR ایجاد کنند. هنگامی که رمز عبور خود را بازنشانی کردید، می توانید DVR را مجددا راه اندازی کنید و پیکربندی اولیه را دوباره شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که حساب های جدید ایجاد کرده اید و آنها را مستند کنید. ضبط های دوربین مداربسته شما ذخیره خواهد شد. به عنوان لینک به فایل های ویدئویی به طور معمول در یک پارتیشن دیسک جداگانه یا نقطه نصب قرار دارد.

اگر سیستم امنیتی شما از سوی سازنده پشتیبانی نشود، همه چیز بسیار سخت تر می شود. شاید فروشنده دیگر وجود نداشته باشد یا DVR اکنون منسوخ شده باشد. این سناریو غیر معمول نیست، در شرایط عادی، یک DVR/NVR می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد، و گاهی اوقات از سازندگان بیشتر است.

بنابراین اگر دسترسی به DVR/NVR خود را از دست داده اید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما دو انتخاب دارید: یا می توانید یک تعمیر خانگی را امتحان کنید، یا می توانید DVR را به کارشناسان بازیابی اطلاعات درresetpass ارسال کنید. همه چیز به اهمیت نگهداری ضبط‌های دوربین مداربسته یا آرشیو اطلاعاتی که روی هارد دیسک داخلی هستند بستگی دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که اگر قصد خرید یک DVR امنیتی جدید را دارید و به سادگی دیسک‌ها را تعویض می‌کنید، لطفاً توجه داشته باشید که این کار نمی‌کند. دستگاه‌های DVR/NVR داده‌های ذخیره شده روی دیسک را رمزگذاری می‌کنند و کلید روی یک تراشه ROM روی برد سیستم DVR قرار دارد. اگر دیسک را عوض کنید، داده ها قابل خواندن نخواهند بود.

چگونه DVR خود را ریست کنم؟

مراحل بازنشانی DVR های امنیتی به پیش فرض های کارخانه در هر دستگاه متفاوت است.رمز عبور فراموش شده dvr هر برند و مدلی روند کمی متفاوت خواهد داشت و ما مراحلی را برای پنج مورد از محبوب‌ترین آنها در آینده اضافه خواهیم کرد.

اولین قدم این است که بررسی کنید آیا DVR/NVR شما دارای یک رابط وب برای مدیریت است یا خیر. ممکن است اعتبار ورود به سیستم را در مرورگر وب خود ذخیره کرده باشید. دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید یا در اینترنت برای آدرس IP رابط وب پیش فرض سیستم های امنیتی خود جستجو کنید یا اگر دارید با مهندس شبکه شرکت خود صحبت کنید. اکثر دستگاه های جدیدتر دارای یک رابط وب و همه دستگاه های NVR دارای یک رابط هستند. مطمئناً ارزش بررسی را دارد، زیرا اکثر رابط های وب دارای یک ویژگی رمز عبور گم شده هستند که به کاربر اجازه می دهد رمز عبور خود را مستقیماً بازنشانی کند.

رمز عبور فراموش شده DVR

بسیاری از سازندگان به شما اجازه می دهند از USB Recovery برای تنظیم مجدد دستگاه DVR خود استفاده کنید. DVR ها اساساً رایانه های لینوکس هستند، دارای CPU، دیسک و حافظه هستند و از آنجایی که DVR ها رایانه هستند، می توانید از دیسک بوت برای شروع فرآیند بازیابی استفاده کنید. همه آنها حداقل یک ورودی USB دارند و سازنده می‌تواند یک تصویر راه‌اندازی ارائه کند که معمولاً حاوی یک guid.xml برای بازنشانی به پیش‌فرض‌های کارخانه و گذرواژه سرپرست به حالت پیش‌فرض است.

اگر یک کنترل از راه دور دارید، ممکن است سازنده یک کلید تنظیم مجدد کنترل از راه دور را تعبیه کرده باشد. معمولاً مرحله 1 شروع با خاموش بودن دستگاه DVR است. ممکن است لازم باشد آن را از برق بکشید یا خاموش کنید. برای مرحله 2، ترکیب توصیه شده را روی کنترل از راه دور نگه دارید و دستگاه را روشن کنید. مرحله 3 آسان است. اگر ضربه زدن به کلید پذیرفته شود، DVR صدایی قابل شنیدن خواهد داد. DVR با استفاده از یک تصویر پیش‌فرض که در یک پارتیشن بازیابی یا بر روی یک تراشه EPROM واقع در برد سیستم نگهداری می‌شود، خود را بازسازی می‌کند. ترکیب ها متفاوت است. اگر این مورد برای دستگاه شما صدق می کند، کتابچه راهنمای خود را بررسی کنید.

اگر کاربر به اندازه کافی اطمینان داشته باشد که دستگاه را جدا کند،رمز عبور فراموش شده dvr می توان یک تعمیر سرزده انجام داد. لطفاً به یاد داشته باشید که باز کردن سخت افزار احتمالاً ضمانت نامه را باطل می کند، بنابراین فقط در صورتی این کار را انجام دهید که DVR شما پشتیبانی نمی شود یا می توانید خطر از دست دادن اطلاعات خود را بپذیرید. برخی از بردهای سیستم به کاربر این امکان را می دهند که رمز عبور مدیر را از طریق یک دکمه تنظیم مجدد که روی PCB قرار دارد بازنشانی کند. شکستن قفل دی وی آر دکمه ریست را فشار داده و نگه دارید تا CMOS پاک شود، سپس دستگاه را بوت کنید و از شما خواسته می شود یک پیکربندی جدید و همچنین یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.

راه حل احتمالی بعدی که باید در نظر بگیرید، بارگذاری مجدد سیستم عامل است. به روز رسانی سیستم عامل دستگاه DVR/NVR چیزی است که اکثر کاربران در طول عمر دستگاه آن را بررسی می کنند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار شامل مجموعه‌های ویژگی‌های جدید، رفع اشکال‌ها و به‌روزرسانی‌های پایداری است. ویژگی‌های ابزار ارتقا معمولاً توسط فروشندگان قفل می‌شوند و یک تماس یا ایمیل ساده با تأمین‌کننده با شماره سریال شما یک حساب کاربری فوق‌کار یا یک فایل بازیابی USB برای شما دریافت می‌کند. بارگذاری مجدد سیستم عامل به شما امکان می دهد رمز عبور را بازنشانی کنید و سیستم دوربین مدار بسته را بازسازی کنید.

فراموشی رمز دوربین

چگونه می توانم رمز عبور HikVision DVR خود را بازیابی کنم؟

HIKVISION یک شرکت چینی است که در زمینه دوربین مداربسته HD و سیستم های نظارت شبکه تخصص دارد. HIKVISION دوربین های مدار بسته DVR و سیستم های NVR پیشرفته را برای مشاغل کوچک و متوسط تولید می کند. امنیت HIKVISION قوی است و رفع آنها را دشوار می کند و دستگاه های HIKVISION مختلف استراتژی های رمز عبور متفاوتی را به اشتراک می گذارند.

روش توصیه شده برای تنظیم مجدد رمز عبور در HIKVISION استفاده از نرم افزار Search Active Devices Protocol (SADP) است. این ابزار شبکه محلی را برای یک دستگاه DVR HIKVISION اسکن می کند. پس از پیدا کردن، به سادگی روی دکمه فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا فرآیند بازنشانی رمز عبور آغاز شود.

3 تکنیک برای رفع رمز عبور گم شده وجود دارد، روشی که برای شما قابل استفاده است به شماره مدل و نسخه سیستم عامل دوربین مداربسته شما بستگی دارد:

روش 1: دستگاه DVR به کد امنیتی نیاز دارد

روش 2: دستگاه DVR به یک فایل رمزگذاری شده نیاز دارد

روش 3: DVR به یک فایل یا کلید رمزگذاری شده نیاز دارد

برای هر سیستم دوربین مدار بسته، باید با پشتیبانی فنی HIKVISION تماس بگیرید. آنها یا کد امنیتی را به شما می دهند، یا از شما درخواست می شود که یک فایل XML را از ابزار SADP خروجی بگیرید، آن را به پشتیبانی فنی بفرستید، و آنها یک کلید یا فایل باز کردن قفل را برای شما ارسال خواهند کرد. یک سری کد برای وارد کردن به شما ارسال می شود که بر اساس تاریخ تنظیم شده است. کلیدی را انتخاب کنید که با تاریخ و زمان فعلی سیستم امنیتی شما مطابقت دارد. رمز بازنشانی جدید 12345 خواهد بود.

چگونه می توانم رمز عبور DVR سامسونگ خود را بازیابی کنم؟

سامسونگ، نیروگاه فناوری کره جنوبی، طیف گسترده ای از ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال و شبکه را در دسترس دارد. آنها بازار خانگی و بخش تجاری دوربین مدار بسته را با مدل های مختلف هدف قرار می دهند. خوشبختانه، سامسونگ برای بازیابی رمزهای عبور گمشده دوربین مداربسته، راه‌حل‌های ساده‌ای را در نظر گرفته است، از جمله ویژگی بازنشانی کارخانه‌ای که در DVR آنها تعبیه شده است.

راه‌های مختلفی برای بازنشانی رمز عبور مدیریت DVR وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که تنظیم مجدد تمام تنظیمات موجود شما را پاک می کند.

گزینه 1: تقریباً همه دستگاه های DVR سامسونگ دارای یک کنترل از راه دور هستند و ساده ترین روش برای تنظیم مجدد دستگاه DVR با کنترل از راه دور است.

مرحله 1: به سادگی Freeze>Alarm>Freeze>Alarm>Freeze>Return را پشت سر هم در کنترل از راه دور فشار دهید
مرحله 2: بسته به مدل، یک درخواست بر روی صفحه ایجاد می کند، یا شما را به یک زیر منوی اطلاعات می اندازد و از شما می پرسد که آیا می خواهید به پیش فرض های کارخانه بازگردانید یا خیر.رمز عبور فراموش شده DVR

مرحله 3: بله را انتخاب کنید

مرحله 4: دستگاه DVR مجددا راه اندازی می شود و خود را به تنظیمات کارخانه بازسازی می کند و به کاربر این امکان را می دهد تا تنظیمات اولیه را تکمیل کند و یک رمز عبور جدید ایجاد کند.
گزینه 2: اگر کنترل از راه دور ندارید، نگران نباشید. ممکن است همچنان امکان تنظیم مجدد ضبط کننده سامسونگ وجود داشته باشد. برخی از مدل ها دارای دکمه های Freeze، Alarm و Return در پنل جلویی هستند. اگر نه، به دنبال دکمه های MODE و PTZ باشید، نگه داشتن آنها برای بیش از 5 ثانیه باعث بازنشانی کارخانه می شود.

چندین راه مختلف برای بازنشانی رمز عبور مدیر DVR آنها وجود دارد.

گزینه 1: راه رسمی این است که با شماره سریال خود با پشتیبانی مشتری لورکس تماس بگیرید و آنها با رمز عبور سوپرکاربر برای باز کردن قفل دستگاه پاسخ خواهند داد.

گزینه 2: اگر رمز عبور پیش فرض مدیریت را تغییر نداده اید، شایان ذکر است که رمزهای عبور پیش فرض عبارتند از:

سیستم های سری LHV/LNR
نام کاربری: رمز عبور مدیریت: 000000

سیستم های سری LHA/LNK
نام کاربری: رمز عبور مدیریت: 00000000

راه های غیر رسمی تری برای ایجاد رمز عبور جدید Lorex وجود دارد. لطفاً با احتیاط ادامه دهید، زیرا این اصلاحات به احتمال زیاد گارانتی شما را باطل می کند.

گزینه 3: رمز عبور مدیر Lorax را با استفاده از سوئیچ تنظیم مجدد PCB بازنشانی کنید. تقریباً همه مدل های ضبط دیجیتال لورکس دارای دکمه تنظیم مجدد هستند که بر روی برد سیستم قرار دارد. مکان دکمه در هر دستگاه متفاوت است، اما تقریباً همه آنها یکی دارند. این یک دکمه پلاستیکی سیاه و سفید کوچک است که روی یک بلوک فلزی برجسته قرار دارد.

دستگاه DVR/NVR را خاموش کنید (از کلید برق استفاده کنید یا سیم برق را بکشید)
دکمه ریست را فشار داده و نگه دارید
دستگاه DVR/NVR را روشن کنید
دکمه ریست را حدود 30 ثانیه نگه دارید
در صورت موفقیت آمیز بودن، جادوگر مقداردهی اولیه دستگاه بوت می شود و Lorex خود را بازسازی می کند. در طی این فرآیند، از شما خواسته می شود که یک رمز عبور جدید برای سرپرست تنظیم کنی

گزینه 4: از یک keygen رمز عبور استفاده کنید. این ممکن است اخلاقی ترین راه برای دسترسی به DVR نباشد، اما هک است که به خوبی کار می کند. ابزاری به نام تولید کننده رمز داهاو وجود دارد – که در اینجا قرار دارد – تنها چیزی که نیاز دارید مهر زمانی فعلی DVR شما است و یک کد برای شما ایجاد می کند. نتایج به دست می‌آیند، اما اگر همه چیز شکست خورد، ارزش امتحان کردن را دارد. همیشه هنگام دانلود فایل های فشرده از Intenet با احتیاط عمل کنید.رمز عبور فراموش شده dvr

گزینه 5: باتری داخلی را خارج کنید. درست مانند هر رایانه، دستگاه DVR دارای یک باتری داخلی است که برای درست نگه داشتن زمان و تاریخ سیستم استفاده می شود. در برخی از دستگاه های لورکس، اگر باتری را بردارید و سیستم را برای پنج دقیقه خوب رها کنید، زمان و تاریخ دستگاه به صفر می رسد. DVR را روشن کنید و می توانید از رمزهای عبور پیش فرض ذکر شده در بخش 2 در بالا استفاده کنید.

فراموشی رمز dvr

چگونه می توانم رمز عبور DVR H.264 خود را بازیابی کنم؟

H.264 یک اصطلاح عمومی برای همه محصولات DVR بدون مارک است. آنها H.264 نامیده می شوند زیرا این کدک ویدیویی است که برای فرمت کردن ضبط ها استفاده می شود. دستگاه‌های DVR عمومی H.264 معمولاً بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند و با در نظر گرفتن همه چیز، دستگاه‌های کوچک بسیار خوبی هستند. ما فقط دستگاه های DVR H.264 را برای امنیت خانه و شخصی توصیه می کنیم.

گزینه 1: دفترچه راهنما را بخوانید (اگر دارید) – امیدواریم DVR H.264 شما همراه با یک دفترچه راهنما باشد، و امیدواریم که دستگاه دارای سطحی از پشتیبانی فنی باشد. گذرواژه‌های پیش‌فرض و در مواقعی گذرواژه‌های ابرکاربر در دفترچه راهنما قرار دارند. در اینجا لیست بسیار خوبی از رمزهای عبور پیش فرض مدیر معمولی وجود دارد.

گزینه 2: از یک تولید کننده کلید رمز عبور استفاده کنید. ابزاری به نام تولید کننده رمز داهاو وجود دارد – در اینجا قرار دارد – تنها چیزی که نیاز دارید، مهر زمانی فعلی DVR H.264 شما است و یک کد برای شما ایجاد می کند. نتایج به دست می‌آیند، اما اگر همه چیز شکست خورد، ارزش امتحان کردن را دارد. یکی دیگر از مولدهای رمز عبور H.264 به طور خودکار تاریخ و زمان را انتخاب می کند و کد فعلی DVR را برای شما تولید می کند. می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

اگر به خدمات بازیابی اطلاعات نیاز دارید، برای بازیابی رمز با کارشناسان سایت resetpass در ارتباط باشید.

لینک های پیشنهادی:

 فراموش کردن پسورد dvr

بازیابی رمز عبور dvr

رمز پیش فرض دوربین مداربسته

ریست پسورد dvr

آموزش پیدا کردن رمز dvr

رمز پیش فرض برایتون

آموزش ریست پسوردdvr

رمز دستگاه

رمز اولیه دستگاه dvr